MDG i bydelsutvalget i Nordstrand

Selv om kommunevalget ga oss lavere oppslutning enn for fire år siden, står MDG fortsatt støtt i Nordstrand Bydelsutvalg. Vi fortsetter ikke samarbeidsavtalen med Høyre og Venstre i denne perioden, men vil i stedet være i opposisjon. Vi ser fram til å utfordre bystyret på saker innen lokalmiljø, grønne lunger og sosialpolitikk, men vi håper også at det vil være mange saker der vi vil stå sammen med flertallet i bydelsutvalget for å sikre innbyggerne i Nordstrand løsninger som tar vare på mennesker og miljø.

6. november 2023

Anna Lindholm, representant for MDG i Nordstand BU
Anna Lindholm – representant for MDG i Nordstrand BU

Vi har en representant i bydelsutvalget: Anna Lindholm (34). Ada Mathilde Brakstad Keita (29) er førstevara og vil sitte i bydelsutvalget mens Anna er i fødselspermisjon.

• Fast representant: Anna Lindholm (34)
  • 1. vara: Ada Mathilde Brakstad Keita (29)
  • 2. vara: Dag Sjøberg (62)
  • 3. vara: Asle Røhne Rossavik (49)